środa, 10 czerwca 2015

Najwygodniejsze sandały na lato






FLAT SANDALS


 
1 WOJAS  2 WOJAS  3 GUESS
4 TED BAKER   5 WOJAS
6 RYŁKO  7 BADURA

Zakup obuwia, przynajmniej dla mnie, nie jest wcale taki łatwy. Buty kupuję rzadko, więc zwykle długo się zastanawiam, zanim podejmę ostateczną decyzję. Nie tak łatwo znaleźć takie, które spełniałyby wszystkie wybrane przeze mnie kryteria. Ładne, trwałe, najlepiej z naturalnych materiałów, w rozsądnej cenie i przede wszystkim wygodne. Z sandałami jest jeszcze jedna dodatkowa trudność - muszą być dopasowane w taki sposób, aby dobrze przylegały do stopy i palce nie uciekały do przodu. Wierzcie mi, gdy ma się małą i wąską stopę, to kryterium czasem jest nie do przejścia. Co do koloru to już w ogóle sprawa bardzo indywidualna. Z racji tego, że mam beżowe, poluję na czarne. Mam tylko nadzieję, że uda mi się znaleźć idealne.
Czy tylko ja mam taki problem z sandałami? 


Podobne:


 
 
PS. Jeśli macie ochotę, skomentujcie. Dziękuję za odwiedziny i wszelkie uwagi. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)

 


Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...