piątek, 27 marca 2015

Jeans w roli głównej

Jeans w roli głównej



Jeans to niezaprzeczalnie jeden z klasyków. Kto by pomyślał, że materiał, z którego pierwotnie szyto ubrania dla żeglarzy, zrobi tak zawrotną karierę. Do jego dalszej popularyzacji przyczynili się poszukiwacze złotego kruszcu. Musieli mieć porządne, wytrzymałe ubranie. I tu doskonale sprawdził się jeans. Dalej było już coraz łatwiej. Tkanina dla młodych, żądnych przygód i niepokornych dusz coraz bardziej zyskiwała na popularności. I hippisi dodali też coś od siebie - szerokie nogawki i haftowane aplikacje. Przez dziesiątki lat zrodziło się mnóstwo pomysłów na adaptowanie jeansu. Korzystajmy więc z tej niewyczerpywalnej kopalni niebieskiego złoża. 

Dzisiaj o ponadczasowym jeansie znów zrobiło się głośniej. Jeans zawsze modny, a w tym sezonie ponoć bardziej modny. Niezwłocznie zajrzyjcie więc do swojej szafy i wyciągnijcie swoje skarby jeansowe.

Przyznam, że znam też takich, którzy obchodzą się bez jeansu i z konsekwencji oraz przyzwyczajania nie zamierzają odejść od tej zasady. Dla mnie jeans, szczególnie ten w wersji niebieskiej, pasuje każdemu. W jeansie do twarzy dzieciom, nastolatkom i ludziom w bardziej słusznym wieku. Dla tej tkaniny nie liczy się metryka. Najważniejsze, by potrafić ją nosić. A to, według mnie,  nie wymaga jakichś szczególnych zdolności.
W swojej szafie zawsze znajdę jakąś parę prostych jeansów - na pewno w ciemnym granatowym kolorze, bez przetarć, jasnych wybarwień i dodatkowych ozdób (ćwieków, haftów - nie uznaję). Te nadają się nawet do pracy. Nie jestem wierna tylko niebieskiemu lub granatowemu odcieniowi jeansów. W mojej szafie znajdziecie też czarne, szare i białe. Mniej przekonania mam do noszenia bardziej wyrazistych kolorów typu czerwony, zielony.  Podoba mi się jednak,  jak inni je noszą.
W lecie chętnie przywdziewam moje krótkie jeansowe spodenki (mój mąż się śmieje, że chyba wyszarpane przez psa - zdradzę Wam pewien szczegół - tak naprawdę trochę podrasowałam je  nożyczkami). Wiadomo, nie wszędzie wypada się w nich pokazywać, ale w domu - kto mi zabroni...
Jeansową koszulę mam tylko w szarym kolorze. Miłość do niej jest dość nieoczywista. Czasami długo zalega na wieszaku, ale zdarza się, że sobie o niej przypominam i wówczas znów testuję ją nałogowo. 
 
Z pewną ostrożnością spoglądam na jeans marmurkowy. Bywa na topie, ale raczej sezonowo.  Nie mam ani jednego elementu garderoby, który byłby choćby jego namiastką. Pozostał mi jednak pewien sentyment do marmurku - kojarzy mi się przede wszystkim z moimi latami szkolnymi, ale  niech tam pozostanie. 




  
Jeans w roli głównej




TOREBKA Yves Saint Laurent  SZPILKI LucLuc
KOSZULA Uniqlo JEANSY Newlook
TORBA-WOREK H&M BUTY Adidas
KOSZULA H&M JEANSY Kirnazabete
TORBA Boticca BOTKI Kohls




Od stóp do głów w jeansie? Ja nie mam z tym problemu. A Wy?



Jeans w roli głównej



ZEGAREK Olivia Burton TOREBKA Nasty dress SANDAŁY Old navy
KOSZULA Mango JEANSY Style bop
OKULARY Blue and cream PLECAK Chanel TRAMPKI Converse



Jeans w roli głównej




KOSZULA Mango SPODNIE Farfetch
ZEGAREK Oasis OKULARYMark and Spencer
TOREBKA Rebecca Minkoff  TOREBKA Omega Deals
BUTY New Balance BOTKI Jules B.
BLUZKA Mango SPÓDNICA Kaaphal


Ta koszulowa bluzka ma przy dekolcie wyszywaną aplikację - naszyjnik. Niebanalna, niebieski kolor, luźny krój - mnie się podoba. W dodatku jeans (nie odkryję tu Ameryki) ładnie komponuje się z czarnym. 



Jeans w roli głównej




TOREBKA Rebecca Mincoff  BUTY Stories
BLUZKA Mango SPÓDNICA Monki
TOREBKA J.W.Anderson SZPILKI New Look
 


I jeszcze raz jeansowa niebieska koszula. Ja od razu podwinęłabym nieco rękawy. W zestawieniu ze skórzaną ołówkową spódnicą (chodzi za mną taka jedna) też nieźle... A dodatki wybierzcie, jakie chcecie...



Jeans w roli głównej




BOTKI Nastygal BALERINY Christian Louboutin PÓŁBUTY John Lewis
KOSZULA Mango
SPÓDNICA Balmain SPÓDNICA Reiss
TOREBKA Christian Louboutin TOREBKA Yves Saint Lourent
SZPILKI (GRANAT - NEON) Christian Louboutin SANDAŁY Cusp SZPILKI Yves Saint Lourent



Z tego zestawienia wynika, że jak już jeansowa sukienka, to musi mieć krój koszulowy. Wcale nie musi, ale na pewno przy tym fasonie nikt nie będzie narzekał na brak swobody.






Jeans w roli głównej





SUKIENKA River Island  SUKIENKA Lindex
SUKIENKA Mango SUKIENKA Zara
SANDAŁY-JAPONKI Aeropostale SANDAŁY NA KOTURNIE Macys PÓŁBUTY BOTKI Oasis
TORBA Michael Kors
TOREBKA Adasa
TOREBKA Windsorstore



Wróciły szalone lata 70-te przynajmniej w kwestii mody. Hippie, boho i jeansy z szerokimi nogawkami. To jest to! Wydłużą sylwetkę, zwłaszcza w zestawieniu z wysokimi butami i ukryją nieco większe łydki.



Jeans w roli głównej




BLUZKA Mango  SPODNIE Houseoffraser
TOREBKA Karren Millen SANDAŁY Pretty little thing BUTY Monki
TOREBKA Rebecca Minkoff SANDAŁY Windsorstore SANDAŁY Mango
TOREBKA Macys SANDAŁY Stylebop BOTKI Monsoon


I już na zakończenie boyfriendy. Nie każdy lubi, ale niektórzy kochają. Te spodnie, wbrew pozorom, również potrafią kamuflować niedoskonałości. 



Jeans w roli głównej




BLUZKA Cubus SPODNIE Mango
ZEGAREK Larsson Jennings ZEGAREK Nordstrom
PLECAK Claires TOREBKA Charlotte Russe
BOTKI Stylebop TRAMPKI Converse

PS. Dziękuję za Wasze komentarze. Jeśli Wam się spodobało, udostępnijcie :) Pozdrawiam Was bardzo serdecznie

 Podobne:


Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...