poniedziałek, 2 marca 2015

Jaki płaszcz na wiosnę? Przegląd nieobiektywny

źródło zdjęć: 1,2,3

Nareszcie kończy się zima. W końcu nadchodzi czas, kiedy na jakiś czas porzucimy  puchowe kurtki i ciężkie kożuchy. W marcu jeszcze nie pora, by powiedzieć jednak, że zima dała już sobie spokój. Ja w każdym razie wcale nie będę za nią tęsknić, gdyż w tym roku bajkowych krajobrazów było jak na lekarstwo. 
Pora dokonać przeglądu swojej szafy i poszukać czegoś lżejszego na nadejście cieplejszych dni.  Ja ten problem mam z głowy, ponieważ moje sprawdzone, wielosezonowe klasyki wiszą  w garderobie i tylko czekają aż sobie o nich przypomnę. Mój najstarszy tweedowy nabytek ma już kilka lat (pokazywałam go TUTAJ) i całkiem nieźle się trzyma. Właściwie moje wiosenne okrycia wierzchnie są w takim stanie, że wcale nie zamierzam inwestować w nowości. No dobrze. Przyznaję się - dołączyła do nich lekka, krótka pikowana kurteczka, której wróżę długą karierę w mojej szafie. Na pewno jest odpowiednia na czas przedwiośnia. Z pewnością Wam ją pokażę w nieco bardziej sprzyjających okolicznościach przyrody. Na razie nikt mnie na to nie namówi, ale jak tylko zrobi się cieplej... 
Jaki płaszcz wybrać? Najlepiej sprawdzą się nieśmiertelne trencze. Kolor według uznania. Ja na wiosnę wybrałabym ten w wersji jasnej - beżowy, camelowy, taki  z pewnością zawsze się sprawdzi. Krótki trencz - czemu nie... Ja swój znalazłam w second-handzie (można zobaczyć TU i TU). Okazał się moim najlepszym szperaczowym znaleziskiem. 
Z pewnością warto przyjrzeć się nieco bliżej metce z informacją o składzie materiału i zainwestować w te, które uszyte zostały z dobrej jakości naturalnych tkanin. Ciekawie o jakości tkanin pisze Joasia na swoim blogu StyleDigger. Dziś ukazał się kolejny post z tej serii (zajrzyjcie TU). Źródło rzetelnej wiedzy w pigułce. Polecam!

Co zatem znajdziecie w sklepach? 

Jaki płaszcz na wiosnę? Przegląd nieobiektywny




RESERVED


Jaki płaszcz na wiosnę? Przegląd nieobiektywny

MARK&SPENCER





Jaki płaszcz na wiosnę? Przegląd nieobiektywny

KAPPAHL 


Jaki płaszcz na wiosnę? Przegląd nieobiektywny


H&M



Jaki płaszcz na wiosnę? Przegląd nieobiektywny

ZARA
Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...