poniedziałek, 15 grudnia 2014

Jak ozdobić świąteczne pierniczki?

Jak ozdobić świąteczne pierniczki?

Moje artystyczne ja dziś miało okazję popłynąć i dać upust wyobraźni przy banalnym, ale bardzo miłym zajęciu - zdobieniu piernikowych wyrobów. Dzień wcześniej upiekłam je według sprawdzonego przepisu (przepis TU). Nie mogę narzekać - znów wyszły znakomite i znikały jeszcze przed ceremonią dekoracji. Rok temu głównie zdobiłam je białym lukrem. Moje tegoroczne pierniczki z racji życzeń domowników musiały zostać pokryte (przynajmniej częściowo) warstwą czekolady. Ich żywot już jest policzony.

Fajnym odkryciem okazały się pisaki do zdobienia wyrobów cukierniczych z drobinkami brokatu i odważnym turkusowym kolorem. Nie da się ukryć, że turkus na pierniczku prezentuje się bardzo okazale. Sami zobaczcie :) Pisaki okazały się mało kłopotliwe -  nie trzeba było ich wcześniej moczyć w gorącej wodzie, nadawały się do natychmiastowego użycia. 
Jestem ciekawa, jak Wam to wychodzi. Z chęcią odwiedzę Wasze blogi, na których chwalicie się świątecznymi pierniczkami.

PS. Dziękuję za odwiedziny i komentarze.  
 
Jak ozdobić świąteczne pierniczki?

Jak ozdobić świąteczne pierniczki?

Jak ozdobić świąteczne pierniczki?

Jak ozdobić świąteczne pierniczki?

Jak ozdobić świąteczne pierniczki?

Jak ozdobić świąteczne pierniczki?

Podobne:

Szaleństwo drożdżowych mikołajów
Reniferek, mikołajek, choineczka... Hit czy kit?
Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...