sobota, 15 listopada 2014

W moim stylu



W moim stylu - beżowy płaszczyk

Dzisiaj serwuję Wam ostatnie zdjęcia z mojego archiwum, kiedy panowało to jesienne ciepełko. Teraz już tylko grube futra i płaszcze :)

 
Tę krótką kurteczkę o kroju płaszczyka pokazywałam Wam już na blogu (TU) i muszę przyznać, że zdominowała moją szafę. Niestety pora już ją odłożyć na czasy bardziej przyjaznej aury. Jest znaleziskiem second-handowym, który okazał się szalenie użyteczny. Moja radość była tym większa, iż ów płaszczyk posiadał oryginalną metkę i przeleżał sobie pewnie najpierw gdzieś w sklepie, by następnie odbyć długą podróż do kraju nad Wisłą i zadomowić się w miastowym lumpeksie. Nie na długo. Jest już mój i nie zamierzam się z nim rozstawać.
Pozostałe elementy mojego dzisiejszego ubioru pochodzą już z mojej niewielkiej garderoby i również służą mi dzielnie od jakiegoś czasu.
Jedyne szaleństwo z mojej strony w tej stylizacji to te czółenka.  Można było je obejrzeć już na moim blogu (TU 1 i TU 2). Kontrowersyjny wzór panterki, przed którym zawzięcie się broniłam jest i u mnie. No dobrze, może nie zobaczycie mnie w nim od stóp do głów, ale detale, czemu nie...
Ostatnio, jak już pewnie zauważyliście, nie rozstaję się z torebką w wersji mini. Dzisiaj jednak na chwilę powróciłam do rozmiaru XL, na chwilę ponieważ już poszukuję następczyni. Niestety torebka ze zdjęć uległa pewnej deformacji od ciężarów, jakie jej fundowałam. Biję się w piersi, ale już nic się nie da zrobić w tej kwestii. 
Dziś to tyle. 

PS. W najbliższym czasie  planuję post o second-handowych łowach i już Was zapraszam.

PS. Dziękuję, że tu zaglądacie, a niektórym nawet udaje się przebrnąć przez moje wywody. Pozdrawiam Was serdecznie. A jeśli korci Cię, żeby coś napisać, nie wahaj się, tylko wystukaj to na klawiaturze. 

W moim stylu - beżowy płaszczyk   

W moim stylu - beżowy płaszczyk


W moim stylu - beżowy płaszczyk
kurtka - Vero Moda, bluzka - Mango, jeansy - Mango, szpilki - Mango, torebka - Monnari
Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...