wtorek, 7 października 2014

W co zainwestować, żeby zawsze dobrze wyglądać?

wish list
PŁASZCZ  ZARA , BOTKI  ZARA, TORBA ZARA, OKULARY MANGO, ZEGAREK TIMEX
Znacie tę zasadę: kupować mniej, nosić więcej - swego czasu propagował ją angielski stylista Gok Wan w swoich programach o metamorfozach. Ja go uwielbiam. Człowiek o bardzo ciekawym życiorysie. Tak na marginesie pewnie orientujecie się, iż zagościł również w naszej rodzimej telewizji. Mimo sympatii do Goka - jakoś nie mam przekonania do tej formuły programu. Dla mnie trąci nieco sztucznością. 
Podobają mi się za to maksymy Goka, choćby ta znajdująca się powyżej. Czy rzeczywiście  wystarczy naszą szafę zaopatrzyć w kilka bazowych ubrań i dodatków? Od pewnego czasu staram się bardziej świadomie kupować i wybierać do mojej garderobianej kolekcji tylko to, co jest klasyczne, to, co daje się nosić na różne sposoby. Zwracam większą uwagę na materiały, z których wykonane są ubrania czy buty. Nie oznacza to, że jestem w tym idealna, ale przynajmniej staram się być bardziej świadomym konsumentem. W dodatku zauważam, iż mając do dyspozycji ubrania, które przeszły już poważną selekcję przed zakupem, zdecydowanie ułatwiam sobie życie w kwestiach  ubraniowych. W związku z tym mam mniej problemów typu, co dzisiaj na siebie założę? Kiedyś nawet nie przypuszczałam, że będę kierować się ideami minimalizmu. W tym momencie jeszcze mi do nich daleko. Jak będzie? Czas pokarze...
Ja inwestuję w klasykę, a Wy?

Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...