piątek, 24 października 2014

Szarości wcale nie muszą być nudne


szarości wcale nie muszą być nudne

Nie będę ukrywać - szary to jeden z moich ulubionych kolorów. Traktuję go jako bazę, więc ubrania w odcieniach szarego to u mnie podstawa.

 
Szary sweterek to nabytek z drugiej ręki. Nawet nie zastanawiałam się zbyt długo nad  zakupem, ponieważ skład materiału zapowiadał się całkiem nieźle - wełna i kaszmir. I się nie zawiodłam - sweterek jest w doskonałym stanie, nie mechaci się, jest bardzo cienki i ciepły jednocześnie - same plusy. Minus - może rozmiar - odrobinę  za duży, ale w końcu oversizy też w modzie. Zawsze można nieco podwinąć.
Spódnica pochodzi z czeluści mojej szafy - nosiłam ją już chyba z milion razy, gdy trzeba było wyglądać bardziej oficjalnie. Zawsze się sprawdza. 
Jedyny wzorzysty dodatek, na jaki się zdecydowałam, to torebka z motywem wężowym. Rzadko noszę, ale stwierdziłam, że do takiego szarego towarzystwa idealnie się nada.
Do super ekstra modnego looku brakuje mi tylko bardzo wysokich szpilek lub botków na wysokim obcasie. Te, które mam na sobie, są zwyczajnie wygodne, choć być może nie wyglądają zbyt okazale. Na co dzień wybieram jednak wersję bardziej komfortową.
Do następnego razu. 

PS.  Pozdrawiam i dodam tylko tyle, że uwielbiam Wasze komentarze :)
szarości wcale nie muszą być nudne

szarości wcale nie muszą być nudne

szarości wcale nie muszą być nudne

szarości wcale nie muszą być nudne
sweterek - vintage, spódnica - Reserved, botki - Ryłko, torebka - Reserved
Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...