czwartek, 25 września 2014

Retro

Czarny kolor należy do moich ulubionych, choć nie zawsze wygląda się w nim korzystnie. Fajnie jest pobawić się fakturami i połączyć różne tkaniny w tym samym kolorze. Dzisiaj połączyłam ze sobą  z pozoru nie pasującą do siebie puchatą wełnę i cienki szyfon. Sweterek wynalazłam w second- handzie - był naprawdę  w rewelacyjnym stanie - a skoro uwielbiam moher - nie mogłam go sobie odpuścić. Spódniczka zaś została wyszperana w czeluściach mojej szafy i znów ujrzała światło dzienne. Mimo że mam ją już kilka lat, nadal ją noszę i lubię za jej lekkość, zwiewność i drobny wzór, który nie rzuca się zbytnio w oczy.Tak prezentuje się całość.
PS. Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam serdecznie...
 



Sweterek - Monsoon sh, spódnica Quiosque, szpilki - Mango
Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...