wtorek, 12 sierpnia 2014

Sukienka w pepitkę

pepitka


Gdy przemykałam między wyprzedażowymi wieszakami, moje oko przykuł uniwersalny, ponadczasowy  wzór pepitki pochodzący z nowej kolekcji. Okazało się, że deseń, który do mnie tak zachęcająco przemówił, został wynajęty do skomponowania bardzo prostej i zwiewnej sukienki z kieszeniami.  Sukienka ma bardzo swobodny krój, nie jest zbytnio dopasowana i na pewno nie krępuje ruchów.
Niestety, jeśli zarzekacie się, że nie nosicie polyestru - tutaj się zawiedziecie, ponieważ sukienka została uszyta z takiej właśnie tkaniny. Mimo tego mankamentu, ja się na nią zdecydowałam, ponieważ na pewno będzie pasowała na wiele okazji. Zresztą już zadebiutowała na uroczystości chrzcin najmniejszego członka naszej rodziny - dwumiesięcznej Liliany. 


PS. Dziękuję, że zaglądacie. Jeśli macie ochotę skomentujcie, będzie mi bardzo miło.

pepitka

pepitka

pepitka

pepitka

pepitka

pepitka

sukienka - Reserved, szpilki - Deichmann, torebka - H&M

Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...