sobota, 30 sierpnia 2014

Moje ulubione zapachy Avon

ulubione zapachy Avon

Wiadomo, zapach to rzecz gustu. Każdemu może podobać się coś innego. Ja wiem jedno - nie znoszę tych ciężkich, mocnych i duszących. Nie lubię również, gdy ktoś stara się narzucić całemu otoczeniu zapach swoich perfum. I tutaj najlepszą zasadą jest umiar. 
Dziś opowiem Wam o moich ulubionych zapachach.
Niewątpliwie należy do nich woda perfumowana Perceive. Towarzyszy mi ona od wielu lat i mimo eksperymentów z różnymi innymi zapachami nie udało mi się jak dotąd znaleźć godnego zastępcy. Używam jej niezależnie od pory dnia i roku i nie zamierzam przestawać. To dla mnie numer 1 wśród zapachów Avon. Z tego co słyszałam, to podoba się płci przeciwnej. 
Zapach ten należy do kategorii szyprowych. Co kryje ta nazwa? Chypre to po francusku Cypr, a zapachy szyprowe to pewna interpretacja woni pochodzącej z tamtego miejsca. Do charakterystycznych nut szyprowych, jakie tworzą wodę Perceive należą cytrusy, szałwia, paczula i drewno cedrowe. Okazuje się, że jest to naprawdę niezła kompozycja.

Numer dwa mojego rankingu to Little White Dress. Ten zapach z kolei należy do kategorii orientalno-kwiatowych. To również woda perfumowana. Jest mieszanką cytrusów, frezji, bergamotki, gardenii i białego piżma. Moim zdaniem szczególnie nadaje się na dzień. Zapach jest nieco mniej wyrazisty niż Perceive, ale również bardzo przyjemny. Jego trwałość, moim zdaniem, jest jednak nieco mniejsza niż poprzednika. Obydwa produkty mają ładne buteleczki i klasyczne opakowania. Tak, jak lubię.
A jakie są Wasze ulubione zapachy? Zapraszam do komentowania.


PS. Dziękuję za odwiedziny :)



Zauważyłam, że w sklepie internetowym Perceive ma dobrą cenę - 38,99 pln.


ulubione zapachy Avon

ulubione zapachy Avon

Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...