środa, 6 sierpnia 2014

Co by tu na siebie założyć?... Spódnica



Kto przeglądał moje poprzednie posty (nazwijmy je modowymi), z pewnością zauważył już, że lubuję się w prostocie. Oczywiście mój styl cały czas ewoluuje i nie zarzekam się z góry, że czegoś nie założę. Wiem jednak, że niektóre ubrania po prostu do mnie pasują i będą przeze mnie intensywnie eksploatowane, a inne niekoniecznie. Lubię szare kolory i sprawdzone formy.
Tym razem prezentuję Wam mój nowy nabytek - spódniczkę Mohito. Kupiłam ją na tegorocznych wyprzedażach za niecałe 40 pln. Mam nadzieję, że posłuży mi więcej niż jeden sezon. (Zresztą z takim zamiarem ją nabyłam). 
W letnie upały gdy znudzą mi się już spodenki, noszę moją nową spódnicę w szaro-turkusowe-białe mazy. Posiada ona jeszcze jedną zaletę - jest idealna do płaskich sandałów i balerinek. Nie trzeba również dodawać, że jest bardzo wygodna. Tył spódnicy został uszyty z trochę innej, sztywniejszej tkaniny o tym samym wzorze, więc nic się nie podwija i nie zadziera. Jedyny minus - musimy kontrolować swój sposób siadania.
Z góry przepraszam, że Wasze oczy znów oglądają te same buty, ale są one po prostu niezastąpione. Nie mają żadnych ozdób, są w bezpiecznym i klasycznym kolorze, więc pasują mi praktycznie do wszystkiego. Poza tym zwyczajnie lubię rzeczy, przedmioty, które można wielokrotnie wykorzystać.

PS. Dziękuję, że zaglądacie. Jeśli macie ochotę, skomentujcie, będzie mi miło. 

spódnica mohito szaro-rurkusowo-białe mazy

spódnica mohito szaro-rurkusowo-białe mazy

spódnica mohito szaro-rurkusowo-białe mazy

spódnica mohito szaro-rurkusowo-białe mazy


spódnica mohito szaro-rurkusowo-białe mazy

spódnica mohito szaro-rurkusowo-białe mazy

spódnica mohito szaro-rurkusowo-białe mazy

spódnica mohito szaro-rurkusowo-białe mazy
Spódnica- Mohito, top - Camaieu, szpilki - Deichmann
Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...