środa, 23 lipca 2014

Krótka historia białych szortów


białe szorty

Tuż przed wakacyjnym wyjazdem niespodziewanie wpadły w moje ręce spodenki z second-handu, które sprawiła mi moja teściowa. Były trochę za długie (prawie zakrywały kolana), ale od czego są nożyczki! Ucięłam je, nie zastanawiając się zbyt długo nad tą czynnością, starając się jedynie sprawić, by prawa i lewa nogawka były mniej więcej tej samej długości. Kolejnym krokiem było podwinięcie nogawek i ich zaprasowanie. I tak bez użycia igły i maszyny udało mi się stworzyć te oto krótkie szorty, które Wam prezentuję. Jak długi będzie ich żywot, czas pokaże. Być może jednak podwinę je ładnie maszyną. Niestety nie są dżinsowe, więc nie da ich się "modnie" postrzępić i podziurawić (a ten sposób dalszej obróbki z pewnością brałabym pod uwagę).


białe szorty

białe szorty



białe szorty


Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...