sobota, 5 lipca 2014

Electric blue blouse



 
Tak, jestem próżna. Nie boję się tego powiedzieć.  W końcu przypisuję sobie autorstwo tego oto dzieła pod tytułem LekkoMissMargerita.  Niewątpliwie próżność jest powodem, dla którego powstaje ten blog i rodzą się posty jeden za drugim. Jedne powstają lekko, inne kiełkują i wschodzą w bólach. W końcu zaspokajanie próżności wymaga poświęceń. Niech mi nikt nie mówi, że tworzenie jest lekkie, jak pióro unoszące się przestrzeni.  I z kolei niech nikt nie opowiada, że pisze tylko dla ukochanych czytelników, fanów. Tak naprawdę słowo wybrzmiewa, bym mogła zaspokoić swoją przyjemność, by móc delektować się tym, co zobaczę na ekranie komputera, a co spłodziły moje ręce, molestując niemiłosiernie klawiaturę. A gdy przy tym dostrzegam, jak radośnie rosną słupki wskazujące na zwiększenie unikalnych odwiedzin i wejść na stronę, moja dusza jest prawie że w niebie. I delektuje się tą chwilą zaistnienia w sieci - niech trwa wiecznie!
Nie tylko słowa są potrzebne, by nasycić moje ego. Kolorowy obrazek - photo z wydumaną pozą, które przeszło przez sito gruntownej selekcji, jest jednym z elementów mego duchowego uspokojenia. Musi być najlepsze, oryginalne, takie, by innym wylazły oczy z zazdrości. W dodatku nie da rady poprzestać na jednym. To koniecznie musi być  sesyjka, pod którą mógłby się spokojnie podpisać, dajmy na to, Marcin Tyszka. Tak.  Nie byle jakieś tam zdjęcia.
W dobrym tonie chyba byłoby również zamieszczenie  selfie wykonanego w fajnej windzie z mega lustereczkiem albo trendy shopie.  Cholera, jeszcze nie zrobiłam sobie photo z rąsi! Honorowy punkt w planie do wykonania w najbliższym tygodniu.
I tytuł posta musi być koniecznie po angielsku. Musi choć otrzeć się o wielki świat fashion! 



Dzisiaj raczyłam Was bluzką Camaieu, spódnicą Mango i szpilkami Mango. Jest tanio, zważywszy na to, że szpilki kosztowały 39,90 a spódnica 19,90 PLN (choć mam nadzieję, że nie wyglądam w tym tanio!). Niech żyją promocje!




 Bluzka - Camaieu, spódnica - Mango, szpilki - Mango, torebka - Reserved

Dziękuję wszystkim zaglądającym na tego bloga. Liczę na to, że jakoś przetrawicie treść dzisiejszego posta.
Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...