poniedziałek, 16 czerwca 2014

Lubię lumpeksy!

Od czasu do czasu zaglądam do lumpeksu. Zakamarki tego przybytku często zaskakują pozytywnie. Mój nabytek, który Wam dzisiaj prezentuję, ma już chyba dwa albo trzy miesiące. Zdołałam go przez ten czas oswoić i polubić. Kurteczka okazała się na tyle uniwersalna, że z powodzeniem stała się jedną z ważniejszych części mojej garderoby. Do tej pory była na tyle często eksploatowana, że pozbawiła tym samym możliwości zaistnienia innych zasobów mojej szafy. Mogę śmiało powiedzieć, iż ten second-handowy zakup okazał się strzałem w dziesiątkę. Czy modny? Nie wiem. Na pewno wygodny, funkcjonalny i jeszcze coś by tu można dorzucić.
Zapraszam do oglądania zdjęć. Dziękuję za każdy komentarz.






Parka - second-hand, jeansy, bluzka, torebka - Mango Outlet



Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...