środa, 11 czerwca 2014

Lakier Sally Hansen + top coat Sally Hansen

Lakier Sally Hansen

Naczytałam się sporo pozytywnych opinii na temat produktów do paznokci marki Sally Hansen. Muszę powiedzieć, że szukałam lakieru, który nie będzie potrzebował towarzystwa zmywacza już na drugi dzień po. Rzadko maluję paznokcie u rąk na jakiś konkretny kolor - raczej na co dzień preferuję lakier bezbarwny lub w odcieniu cielistym. Oczywiście z powodów czysto praktycznych.  Za to u nóg lubię zdecydowaną barwę, która dłuższy czas będzie prezentować się na moich paznokciach.
Kupiłam więc i wypróbowałam lakier wspomnianej marki Sally Hansen. Do rzeczy. Lakier ma fajny cienki pędzelek, który ułatwia aplikację. Wystarczy jedna warstwa, by uzyskać pożądany kolor. Jestem zadowolona z efektu, szczególnie, że lakier przetrwał dwa tygodnie bez żadnych odprysków. Nie stracił również nic ze swojej pierwotnej barwy.  Być może jest to zasługa top coatu tej samej firmy (użyłam go jako bazy i oczywiście pokryłam nim wierzch paznokci).
Zakup produktów tej marki nie należy do najtańszych. Sam lakier kosztuje ok. 15 zł, top coat również w podobnej cenie. Moim zdaniem warto wydać trochę więcej, ponieważ efekt uzyskany przez duet lakier + top coat jest naprawdę zadowalający. 


Lakier Sally Hansen

PS. Post nie jest elementem żadnej współpracy.
Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...