środa, 25 czerwca 2014

Krem BB

Krem BB

Odkąd odkryłam kremy BB zwykłe podkłady poszły w odstawkę. Mój ulubiony (zużyłam już prawie dwa opakowania) to krem Maybelline Dream Fresh. Używam go praktycznie codziennie. Ma lekką, niezbyt tłustą konsystencję.  Wystarczy nałożyć niewielką warstwę, by wyrównać koloryt skóry. Może nie kryje idealnie, ale z pewnością nie zrobi z twojej twarzy maski, jak przy zastosowaniu bardziej ciężkich produktów. Daje fajny, naturalny efekt.  Świetnie nawilża i daje uczucie świeżości. Co do zapachu - nie drażni mnie, ale również nie zachwyca.
Bardziej mieszane uczucia mam po stosowaniu kremu BB Avon Anew Vitale. Jest nieco gęstszy, bardziej tłusty, ale również lepiej ukrywa wszelkie niedoskonałości skóry i fajnie stapia się z kolorem cery. Ma niższy faktor (tylko 20, Maybelline 30). Zapach nie do końca mi się spodobał, oczywiście rzecz gustu. Lubicie? Stosujecie? Zapraszam do dyskusji.

Krem BB
Krem BB

Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...