wtorek, 3 grudnia 2013

Lubię Ziaję!


Nikt nie musi mnie  przekonywać do produktów tej firmy. Od lat je stosuję i chętnie sięgam po nowości. Ostatnimi czasy odwiedziłam drogerię  i moją kosmetyczkę uzupełniłam o nowe nabytki tej marki. Ziaja  nigdy nie zabiła mnie ceną, a w dodatku świetnie dograła się się z moją cerą. Czemu więc nasza miłość nie miałaby trwać wiecznie? Póki co jestem wierna. Doskonale czuję się w jej towarzystwie.

Ma wiele twarzy  - oto kilka z nich:

Krem do rąk i paznokci kozie mleko

Skład:

  • tajemniczy kompleks składników mleka koziego
  • prowitamina B5 (D-panthenol) 
  • witamina A
  • witamina E

Produkty Ziaja

Kremik uwielbiam. Doskonale nawilża moją skórę rąk, ma bardzo delikatny zapach (mi przypomina mydło). Wchłania się z łatwością. Czy jest wydajny? Trudno mi powiedzieć, bo nie smaruję nim rąk codziennie.  Efekt nawilżenia utrzymuje się dosyć długo.  Polecam!

Uwaga! Skład produktów podaję za stroną marki Ziaja. Napisy, które  znalazłam na opakowaniach produktów to dla mnie czarna magia. 

Płyn miceralny:

Skład:

  • gliceryna
  • olej z oliwek
  • prowitamina B5 (D-panthenol) 


Ziaja produkty



Jeszcze nie został przeze mnie wypróbowany, ale od dziś będzie numerem jeden z czysto prozaicznego powodu - skończył mi się właśnie płyn miceralny L'Oreal. Zobaczymy jak wypadnie produkt Ziaja.

Ostatni na liście do wypróbowania znalazł się krem do twarzy z serii Ulga dla skóry wrażliwej, łagodzący na dzień, redukujący podrażnienia
krem łagodzący na dzień redukujący podrażnienia

 Skład:

  • antyleukina 6
  • kwas hialuronowy
  • olej canola
  • prowitamina B5 (D-panthenol) 
  • trójglicerydy z oleju kukurydzianego

Ziaja produkty

Krem również będzie dopiero przeze mnie testowany. Kosztował niecałe 9 PLN w Rossmannie (w promocji). 



Moja znajoma farmaceutka przyglądała się składom produktów firmy Ziaja. Według niej są one rzeczywiście przyjazne dla skóry, zwracała również uwagę na niską cenę. 


Ziaja produkty


Jestem bardzo ciekawa, jaka jest Wasza opinia na ten temat. 
Zapraszam do komentowania...











  • gliceryna
  • olej z oliwek
  • prowitamina B5 (D-panthenol)
  • - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1656,oliwkowy-plyn-micelarny#sthash.GRWZpetR.dpuf











  • gliceryna
  • olej z oliwek
  • prowitamina B5 (D-panthenol)
  • - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1656,oliwkowy-plyn-micelarny#sthash.GRWZpetR.dpuf











  • gliceryna
  • olej z oliwek
  • prowitamina B5 (D-panthenol)
  • - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1656,oliwkowy-plyn-micelarny#sthash.GRWZpetR.dpuf










  • gliceryna
  • olej z oliwek
  • prowitamina B5 (D-panthenol)
  • - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1656,oliwkowy-plyn-micelarny#sthash.GRWZpetR.dpuf

    Prześlij komentarz
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...