niedziela, 15 grudnia 2013

Lubię szarości!



lubię szarości

Lubię szarości, idealnie wpisują się w mgliste niedzielne popołudnia.  
Zdjęcia udało się zrobić dzięki uprzejmości pani pogodny, która co prawda bardzo grymasiła dzisiejszego dnia, ale zezwoliła mi na krótkie spotkanie z aparatem. Żeby nie przedłużać zanadto sesji  zafundowała mi nieco siąpiącego deszczu.  Dzisiejsze fotografie  należałoby więc potraktować w kategoriach cudu. Nic dodać nic ująć.






Mam na sobie ubrania, które pojawiły się już w poprzednich postach. Znów w roli głównej moja ulubiona tweedowa spódnica (znaleziona w second-handzie). Stała się ona idealnym nabytkiem na tę porę roku i pewnie jeszcze nie raz ją tu zobaczycie. Moją krótką kurteczkę również Wam już prezentowałam. Jeśli już zdecyduję się na jakiś zakup ciuchowy, to wierzcie mi,  poszukuję dla niego ciągle nowych inspiracji, bo zwyczajnie nie lubię wyrzucać ubrań.  Staram się je zawsze łączyć z tym, co nowego znajdzie się w mojej szafie lub z tym, co już w niej posiadam. 



lubię szarości







lubię szarości



lubię szarości
spódnica - vintage, , kurtka - vintage Quiosque,  botki - Ryłko, kolczyki - hand made, torebka Mango

 Dziękuję za odwiedziny mojego bloga!


Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...