środa, 27 listopada 2013

Bez torebki jak bez ręki!





Bezpieczne kolory - czyli czernie brązy, beże. Lubię takie wtapianie się w otoczenie. Nie oznacza to jednak, że gardzę kolorami. W sezonie jesienno-zimowym to jednak na te odcienie mam największą ochotę. Wszystkie prezentowane ubrania polubiły moją garderobę i zajmują w niej zacne miejsce. I ciągle jeszcze nie chcą mi się znudzić. Niech tylko dni staną się ciepłe i słoneczne, a znów pójdą na dno szafy. 
Na pewno nie odstawię na boczny tor torebki. Jakoś nie mogę się z nią rozstać. Nie umiem wcisnąć telefonu w kieszeń i pozostawić gdzieś w przypadkowym miejscu portfela. Nie porzucam więc torebki, bo niestety, ale jestem praktyczna - w końcu muszę upchnąć gdzieś moje najpotrzebniejsze gadżety. Wybaczcie minimaliści...






Dziękuję za odwiedziny!


Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...