wtorek, 29 października 2013

W kratkę...






Mój mąż nie pozostawił na nim suchej nitki - określił go mianem babciny - nie zniechęciło mnie to wcale i oto w pełnej krasie sweterek w grzeczną krateczkę, zapinany na malutkie grzeczne guziczki. Wzór przypomina znaną pepitkę promowaną przez dom mody Chanel. Niestety do ideału brakuje mu tzw. kurzej stopki (tego podobno doszukują się w tym klasycznym wzorze Francuzi i Anglicy). No cóż - to chyba jakaś gorsza wersja, dodatkowo w odcieniach brązu i beżu. 
Od jakiegoś czasu goszczą w mojej szafie również te jeansy w odcieniu bordo. Nie mam pojęcia, czy są jeszcze modne, bo aż tak na bieżąco„ z modą” nie jestem. Lubię je nosić, gdyż są niezwykle wygodne. I jeszcze jeden plus - mają dostatecznie wysoki stan, by zapobiegać nadmiernej ekspozycji pewnych części ciała.







Sweter - vintage, spodnie - H&M, kozaki - Wojas, torba - Reserved


Dziękuję za odwiedziny!
Prześlij komentarz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...